luni, 3 ianuarie 2011

...

Nu cred ca pentru mine este făcută fericirea, şi nu prea mai am rabdare minţindu-mă singură că va fi bine.....şi nu vreau decat:
 Sa ma simt si eu odata.....
¤ frumoasa
¤ inteligenta
¤ cu un rost aici
¤ iubită
¤ apreciata
¤ bogată din mai multe puncte din vedere
¤ implinită
¤ sa simt si eu ca e nevoie de mine
¤ ca lumea chiar m-ar putea iubi
¤ ca sunt si eu buna la ceva
¤ ca nu lupt fara rost
¤ ca nu sunt o carpa
¤ si sa nu mai fiu criticata...
¤ sa am si eu pe cineva alaturi care sa ma mangaie si sa imi spuna ca vom invinge
¤ vreau lacrimi de fericire
¤ vreau ca sa pot fi eu,fara retineri sa pot vorbi despre mine
¤ si sa nu trebuiasca sa imi mai ascund sentimentele.
¤ si sa exprim ceea ce doresc si ce sunt
¤ vreau sa nu mă mai simt inferioara fata de toata lumea

¤ si sa ma simt utila
¤ sa nu mai fiu o piaza rea, o adevarata stangace si impiedicata, fraiera si naiva.

¤ vreau sa pot straluci,sa scrie pe mine cu o lumina orbitoare: LUISA,unica si asa cum trebuie sa fie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu