sâmbătă, 11 decembrie 2010

What do you want from me?What about me?


Nu stiu ce vrei si ce te intereseaza,but this is me:
Sunt eu :cea blonda cu ochi verzi si gura mai mare decat mine.
-cea care este gata sa se ia in gura cu oricine ,oricand
-cea căreia nu ii pasa de nimic decat de propriile vise
-cea care are mintea mai creaţa decat parul
-si sunt tot eu fie ca sunt vesela sau trista
-cea care mereu cade in cate o extrema
-cea care nu stie sa se echilibreze in vreo situatie
-cea care inventeaza mereu cate un cuvant in propriul vocabular
-doar eu,care iubesc din toata inima limba engleza
-nimic nu este mai frumos decat PARIS,NIMIC.
-cine ma contrazice niciunde ajunge.
-nici moartea nu m-ar infrange cand vine vorba de visele mele dragi
-iar daca eu renunt la ceva este pentru ca asta e,nu a triumfat nimeni inafară de mine
-sunt cea pe care omenirea nu o suporta
-si mandra de faptul ca sunt diferita
-si ciudata
-şi pot spune cu mândrie ca stapanul meu e Dumnezeu.
-orice ai crede despre mine,nu imi e rusine,tin cu democratia.
-sunt cea ce nu il suporta pe Basescu sau pe Justin Bieber..
-si desigur il iubesc pe Mircea Badea si pe Michael Jackson
-sunt eu cea diferita si stranie pentru ca:sunt blonda in felul meu
-pentru ca privesc lucrurile diferit
-pentru ca nu imi doresc sa fiu altcineva
-pentru ca sunt vesela si deprimata
-pentru ca niciodata nu sunt hotarata
-pentru ca nimeni nu poate fi mai orb decat mine
-pentru ca sunt eu cea romantica
-pentru ca nu am avut vreodata un *preten*
-pentru ca nu imi doresc
-pentru ca o parte din sufletul meu este cine nu isi imagineaza ca este
-pentru ca ma cert cu cei dragi zilnic
-pentru ca nimeni nu ma face sa rad mai mult decat Roxi
-pentru ca sigurele lucruri care le plac la PETRE sunt ca nu ne da teme si ca nu ii pasa de mine
-pentru ca am un dor nebun de trecut
-pentru ca as da orice sa dau timpul inapoi,ca apoi sa vreau sa il dau inainte
-pentru ca tot ce fac regret
-pentru ca tot ce nu fac regret
-pentru ca mereu ma sacrific dezinteresat
-pentru ca pot fi egoista si pot sa daruiesc si totul
-pentru ca nu sunt deloc mandra de familia mea
-pentru ca eu sunt cea mai buna prietena a mea
-pentru ca imi vars tot amarul si lacrimile pe un amarat urs din plus
-pentru ca imi place sa calatoresc
-pentru ca nu imi mai place sa merg la mare
-pentru ca sunt claustrofoba
-pentru ca mi teama de dentist
-pentru ca nu suport gandacii
-pentru ca sunt paranoica
-pentru ca nu ma pot intelege niciodata cu mine
-pentru ca obosesc lumea cu atatia*pentru*
-pentru ca nu invat la fizica
-pentru ca poate nu ma intereseaza
-pentru ca nu vreau sa dau satisfactie cui nu vreau
-pentru ca imi place sa citesc
-pentru ca fac mereu doar ce veau eu
-pentru ca sunt o rebeliune intruchipata
-pentru ca sunt emotiva
-pentru ca as putea deveni psiholog
-pentru ca cine ma enerveaza la maxim il pleznesc
-pentru ca imi mai pica si mie cerul in cap
-pentru ca formatia mea preferata e Evanescence
-pentru ca Dony a castigat in lupta cu Mutu(roxi stie)
-pentru ca imi place sa o tachinez pe Deni in drum spre meditatii
-pentru ca nu imi fac niciodata tema la mate
-pentru ca stau toata ziua la calculator
-pentru ca imi place sa ascult muzica
-pentru ca ma uit la prea multe telenovele
-pentru ca gandesc deseori cu posteriorul
-pentru ca profesorii ar vrea sa arunce cu papucii dupa mine
-pentru ca la profa de franca ii e dor de gura mea mare
-pentru ca fac totul pe dos
-pentru ca imi place sa ma uit la Hannah Montana
-pentru ca nu ascult manele
-pentru ca ma balbai cand am nervi
-pentru ca lumea ma tachineaza deoarece arat amuzant cand trantesc lucruri si fac urat
-pentru ca nu imi place sa fiu trezita
-pentru ca nu imi place ca cineva sa ma priveasca intens
-pentru ca mereu trebuie sa fie asa cum zic eu
-pentru ca sunt cea mai dificila persoana pe care o cunosc 
-pentru ca sunt pretentioasa
-pentru ca sunt perfectionista fara cap
-pentru ca nu mai las poetismele
-pentru ca nu imi e frica de morti sau cimitire
-pentru ca moartea e un nou inceput
-pentru ca uneori imi doresc sa vad sfarsitul lumii
-pentru ca fac colectie de obiecte ce reprezinta Parisul
-pentru ca sunt alergica la frumul de tigara
-pentru ca nu fumez
-pentru ca nu sunt masochista si tin la sanatatea mea
-pentru ca imi place ploaia
-pentru ca ma afecteaza luna plina
-pentru ca emotiile nu ma lasa sa dorm noaptea
-pentru ca atunci cand sunt in drum spe dentist spun:vreau la mama
-pentru ca sunt ceea ce tu nu iti doresti
-pentru ca imi face placere sa enervez oameni
-pentru ca dau cu bata-n palma
-pentru ca nu imi doresc sa ma schimb
-pentru ca niciodata nu e si nu va fi bine
-pentru ca in final pot obtine ce-mi propun
-pentru ca asa sunt eu si la o lista ca asta ai ce judeca,mai bine accepta-ma cum sunt deoarece nimeni nu ma poate schimba.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu